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Wenn du es richtig anstellst, können Investitionen in den B2B-E-Commerce dein Unternehmen und sogar deine Branche verändern. Laut Deloitte Insights verzeichnen Unternehmen mit einem hohen digitalen Reifegrad 65 % höhere Gewinnmargen als ihre Pendants mit einem niedrigeren Reifegrad. In diesem Vortrag erfährst du, wie Unternehmen wie Honeywell, Sealed Air und L'Oreal den B2B-E-Commerce nutzen, um das Kundenerlebnis, die Unternehmenskultur, die Produktstrategie und das Geschäftsmodell zu verändern.
Du erfährst, wie Unternehmen Folgendes erreicht haben:
In recent years the uptake of B2B e-commerce has skyrocketed, hence pushing SMEs to find suppliers and buyers abroad, outside of their domestic markets. Considering the complexities of global trade, new approaches, like ours, are necessary to support SMEs in navigating this changing environment. Omnichannel strategies, for example, will become key to successful B2B e-commerce, offering more effective ways to prospect and secure new business leads than traditional methods such as trade shows and word-of-mouth marketing.
The B2Best Event will be a good opportunity to talk about how e-commerce is changing in the digitization era, and how important it is for SMEs to digitize their business through an e-commerce platform like Alibaba.com, to reach new markets and sell globally.